"jag har i alla fall vara sex år ett tag nu..! så snart är jag tiio!!"

Kära Simon är tillbaka i Sverige och jag har äntligen lov, vilket dock innebär en hel del skolarbete och projektarbete, men det är bara att bita ihop. Studenten är snart här! Studentmössan har redan anlänt och studentklänning och skor är fixat!

På måndag ska jag och mor ha mor&dotter-tid. Oj vad jag längtar!
Vi ska äta gott, shoppa och titta på teaterkonsert! kan inte bli mycket bättre! ♥

& jag har redan börjat bygga upp små planer och riktlinjer för framtiden. ojojoj, hur ska man hinna med allt..
Jag vill i alla fall ha en Grandis och en Mops innan jag dör! samtidigt, hur komiskt är inte det.. Så lika men så olika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0