Dont come and make me sick, I will sleep on the train!

Jag är så dålig på det här, är så dålig på att vara trogen ibland.
men inte lägger jag av för det. Det är ju åtminståne skönt!

För bara ett litet tag sedan åkte Chrille och Oliver härifrån. De rullade ner till skåne från stockholm häromdagen och återvänder imorgon. Otroligt vad man kan sakna människor utan att veta om det!

I sommar är det min tur att fara iväg. Stockholm väntar på mig!
Shoppingstråken, nattlivet, skärgården och mys. Kan inte mer än längta! ♥
Trots att jag åker var år känns det som en evighet sedan sist, men det var ju bara ett halvår sedan!
Hellre en vecka i Stockholm än en vecka i Turkiet, utan tvekan!
Storsäder!!

Sitter och försvinner in i en annan värld tillsammans med Sean Bones!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0